Kiderült, hogy Egyiptomhoz is köze van az új kólának

Coca-Cola reklám
Vágólapra másolva!
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán még elszántabb, mint máskor. Sorra rukkolnak elő az új, meglepő és sokszor eszeveszett termékekkel. Nem sokkal azután, hogy a „kékek" kényelmi ételekhez illő csomagolással léptek a piacra, a Coke máris megpróbálkozott azzal, hogy magához csábítsa a fogyasztókat.
Vágólapra másolva!

A gyártó a Marshmello (magyarul: mályvacukor) néven ismert amerikai DJ-vel lépett szövetségre, és vele együtt találta ki új termékét - írja a Promotions.hu. A furcsa sisakjáról ismert zenészt természetesen egy limitált szériával tisztelték meg.

– jelentette be a Coca-Cola, egyben attól az aggálytól is megszabadítva a fogyasztókat, hogy egy túlédesített, szirupos italt akarnak eladni számukra.

A cukormentes, különleges ízű kólához új dobozt is készítettek.

Az új csomagolásról ugyanis szinte teljes egészében eltűnt a jellegzetes piros szín, amit a Marshmello védjegyének számító fekete-fehérrel váltottak fel.

A mályvacukrot egyébként sokan tipikusan amerikai édességnek gondolják, pedig az egyiptomiak készítettek először ilyen finomságot a mocsaras területeken növő fehér mályva gyökeréből, hogy a torokfájást enyhítsék a sziruppal.

A fehér dobozos limitált kóla július közepétől már kapható az Egyesült Államokban, és külföldre is szállítanak belőle.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!