A MINISO globálisan immár több mint 100 országban megközelítőleg 5000 üzletet üzemeltetnek. Sikerük pedig abban rejlik, hogy össze sem hasonlíthatók más márkával.
A cég kötelékében díjnyertes, világhírű designerek dolgoznak és olyan kollaborációs kollekciók termékeit forgalmazzák a teljesség igénye nélkül, mint a Medvetesók, a Disney, a Minyonok, a Marvel vagy a Toy Story.
A vásárlók jelenleg az ajándék és írószer, az életmód, a játékok és plüssök, az egészség és szépségápolás, az elektronikai kiegészítők, a ruházat, az illatosítók és az utazás kategóriában válogathatnak több mint nyolcezer termék közül, ami nyáron a kozmetika és az étel-ital csoporttal egészül majd ki.
A hosszú távú cél, hogy a franchise-ban 5 éven belül újabb 10-15 üzlettel gyarapodjanak Magyarországon, Budapesten és vidéki nagyvárosokban egyaránt.
Hamar Anita, a cég magyarországi üzletfejlesztési munkatársa közölte, Marco Tsai, Benny Tsai és Raymond Chong társtulajdonosok pontosan látják, mennyire jól működik a kialakított struktúra és egyértelmű fejlődési potenciált éreznek benne hazánkban.
Vállalatunk a „boldogság a legjobb" életszemléletet képviseli, a boldogság pedig minden élethelyzetben jó befektetés. Jelenleg aktívan keresünk olyan üzletembereket, akik szívesen nyitnának MINISO boltokat Magyarországon. Franchise partnereinkkel ötéves szerződést fogunk kötni, segítünk számukra üzlethelységet találni és természetesen minden rendelkezésünkre álló tudást és tapasztalatot átadunk a számukra"
– mondta, hozzátéve, hogy nemcsak az indulásnál segítenek a vállalkozóknak, hanem a későbbiekben is fogják majd a kezüket.
A japán ihletésű életmódtermékek forgalmazójának szinte heti szinten nyit új üzleteket Európában és várhatóan a közeljövőben hasonló dinamikában fognak terjeszkedni a közép-európai régióban is, áll a cég közleményében.