Az USA Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatalához júliusban benyújtott jelentés szerint
a cég 2005 és 2022 között gyártott 19 modelljét érinti a fék meghibásodásának kockázata.
A dokumentumban az áll, hogy az érintett járműveket nem megfelelő hatékonyságú fékfolyadék-tartályfedéllel szerelték fel. Ennek következtében szivároghat a fékfolyadék, ami pedig a fékezési képesség részleges vagy teljes elvesztéséhez vezethet.
A probléma orvoslása érdekében a vállalatnak ki kell cserélnie az autókon a jelenlegi tartálykupakokat, és új szoftvert kell telepítenie a járművekbe, amely figyelmeztetést ad, ha fékfolyadék szivárog. A vállalat becslése szerint a visszahívott autók mindössze egy százalékát érinti ez a hiba.
A visszahívásról szeptember 24-ig minden Ferrari-kereskedő és tulajdonos értesítést kap.
A vállalat 2021 októberében hasonló hiba miatt a 2010 és 2019 között eladott 10.000 járművét volt kénytelen visszahívni.
A cég a Ferrari-autók tulajdonosainak azt javasolja, hogy az eddigieknél jóval gyakrabban ellenőrizzék a fékfolyadék szintet, és ha a kijelző szerint ez a szint vészesen alacsony, amint ez biztonságosan megtehető, azonnal húzódjanak le az útról a leállósávba, majd lépjenek kapcsolatba a Ferrari közúti segélyszolgálattal és vontassák el őket a legközelebbi hivatalos Ferrari-kereskedőhöz.
A visszahívás az olasz gyártó által az elmúlt tizenhét évben az Egyesült Államokban értékesített összes autó jelentős részét érinti. A 2005 óta eladott modellek közül csak az 575M Maranello, az 599 GTB, az SF90 és a 296 nem szerepel a visszahívási jelentésben.