Elégedett a Magyar Posta, eredményes volt a figyelemfelhívó kampány

13. havi nyugdíj
Budapest, 2022. február 9. Postás kézbesíti a 13. havi nyugdíjat egy nőnek Budapesten, a XIII. kerületben 2022. február 9-én. MTI/Balogh Zoltán
Vágólapra másolva!
A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön.
Vágólapra másolva!

A Magyar Posta azt írta hétfői, az MTI-nek küldött közleményében, hogy országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is. Júliusban ezért a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt. Erről az Origo ebben a cikkében tudósított.

Képünk illusztráció Forrás: MTI/Balogh Zoltán

Friss reprezentatív felmérésükből kiderült, hogy a magyar lakosság komolyan vette a felhívást, rengetegen pótolták hiányos vagy nem jól olvasható címadataikat.

Átlagosan mintegy tíz százalékponttal nőtt azok száma, akik pótoltak valamiféle hiányosságot, közülük is kiemelkedik azok aránya, akik a kampány hatására olvashatóan kiírták a nevüket. Ez azt jelenti, hogy hatszázezer-nyolcszázezer ember vette komolyan a felhívásukat - írták.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!