Egy hullazsákba csomagolt szexbabát kapott egy kisfiú halloweeni dekoráció helyett

sexbaba, szexbaba, sex, szex, doll, baba, illusztráció
19 March 2019, Finland, Helsinki: A female sex doll lies in a room of the sex doll brothel Unique Dolls. Hidden behind a supermarket the brothel offers sex with scarcely dressed dolls. There is also such an establishment in Germany. (to dpa-Korr "The end of sexual intercourse? The sex doll brothel of Helsinki") Photo: Steffen Trumpf/dpa (Photo by Steffen Trumpf / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP)
Vágólapra másolva!
Egy ausztrál édesanya megszólalni sem tudott a dühtől, amikor felfedezte, hogy a halloweeni dekoráció, amelyet az interneten rendelt, majd később kisfia kinyitott, egy szexbaba volt.
Vágólapra másolva!

Önmagában elég hajmeresztő az interneten halloweeni dekorációnak egy hullazsákot rendelni - amelyben elvileg egy ijesztő holttest műanyag mása van -, hogy az ünnepen az díszítse a ház bejáratát, azonban még hajmeresztőbb élmény lehet, amikor a csomag megérkezése után azt először a gyermek bontja ki, és egy szexbabát talál a hullabáb helyett.

A nő állítása szerint férjének és tízéves fiának rendelt egy „ijesztő hamis holttestet egy zacskóban", hogy feldíszítsék a pázsitot a kísérteties időszakra készülődve.

A kelléknek négy darabból kellett volna állnia, beleértve egy fekete műanyag zacskót, ezüst szalagot, madzagot és egy felfújható, vonások nélküli, egyenes végtagú próbababát, de amikor a fiatal fiú kinyitotta a csomagot, talált egy felfújható babanőt, hajlított karokkal, arccal, mellekkel és természetesen a szükséges bemenetekkel együtt - írja a New York Post nyomán a Promotions.hu.

Illusztráció Forrás: dpa Picture-Alliance via AFP/Steffen Trumpf

A feldúlt anya megosztotta történetét egy privát Facebook-csoportban, melynek címe „Ezt kértem, és ezt kaptam". Amikor néhányan megkérdezték, hogy az anyát miért zaklatta fel annyira a baba, elmagyarázta, hogy a guminő bizonyos részeit nehéz volt kimagyarázni a fiának.

Felvette a kapcsolatot az Amazon eladójával, aki ragaszkodott ahhoz, hogy a termék „pontosan olyan", mint amit rendeltek, de 40 százalékos visszatérítést ajánlott fel.

De az anya még mindig nem volt elégedett, és továbbra is teljes visszatérítést és nyilvános bocsánatkérést követel.

Az eladó aztán tájékoztatta az anyát, hogy a visszatérítésre sor került, és elnézést kért a „kellemetlenségért". Ám a vásárló továbbra is kitart a teljes visszatérítés mellett, és panaszkodik a termék miatt.

Lapozzon a cikk második oldalára, és döntse el, kinek van igaza, az eladónak vagy a vásárlónak!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!