A 61 éves, derbyshire-i Alan Wood
1.200 fontot (556.500 forintot) költött az Amazonon egy MacBook Pro-ra,
amit a lányának szánt ajándékba, de sokkot kapott, amikor a dobozt kibontva két csomag Pedigree kutyakaját talált benne.
A rendkívül felháborodott nyugdíjas informatikai menedzser a sajtónak elmondta, hogy azonnal
kapcsolatba lépett az Amazon képviselőjével, aki eleinte elzárkózott attól, hogy visszafizesse a rendelés összegét.
Wood-ot nemrég diagnosztizálták egy rendkívül ritka betegséggel, a Stone Man-szindrómával, amely deformitásokhoz és mozgáskorlátozottsághoz vezethet, és emiatt orvosi utasításra kerülnie kell mindenféle stresszforrást.
"Két évtizede vagyok az Amazon vásárlója, és korábban soha nem volt velük problémám. Ezért is választottam gondolkodás nélkül ezt a platformot a vásárláshoz. Azonban a mód, ahogyan velem most bántak, elriasztott attól, hogy valaha is rendeljek tőlük ismét."
Az Amazon ügyfélszolgálatának munkatársa ugyanis azt mondta Wood-nak, hogy csak akkor tudnak neki segíteni, ha visszaküldi a megrendelt laptop-ot.
"Több mint 15 órát beszéltem velük telefonon, beszéltem vezetőkkel, és újra és újra átirányítottak más - és más részleghez. De minden beszélgetés ugyanúgy végződött, nem voltak hajlandóak érdemben meghallgatni engem.
Csak amikor a sajtóhoz fordultam, és ők felvették a nevemben a kapcsolatot az Amazonnal, akkor ajánlották fel végre a pénzvisszatérítést."
- mesélte az édesapa.
Az Amazon szóvivője elmondta: "Felvettük a kapcsolatot a pórul járt vásárlóval, elnézést kértünk és megoldottuk a problémát."
Forrás: Daily Star