A nő a közösségi médiumok felületein osztotta meg fotóit a hátborzongató kukacokkal teli darált húsról.
A poszt mellé az asszony ironikusan csupán ennyit írt:
Köszönjük HelloFresh a húsunkban lévő kukacokért"
A bejegyzés nyomán cunamiszerű támadás zúdúlt az elméletileg friss élelmiszereket kínáló vállalatra.
A fotókon az látható, ahogy a darált húst éppen főzik, amikor számtalan kukac mászik elő belőle.
"Most beszéltem a cég képviselőjével telefonon, de nem voltak hajlandóak visszatéríteni a pénzemet, amíg nem cirkuszoltam velük. Azt is mondták, hogy nincs mód arra, hogy lemondjam a már kifizetett jövő heti rendelésem, és a darált húsos szállítmány árának is csak a felét fizetik vissza." - panaszolta a felháborodott vásárló
A cég szinte azonnal reagált a panaszos posztra: "Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot és felhívta a figyelmünket erre az ügyre. Nagyon sajnáljuk, hogy ilyen nemkívánatos kiegészítővel kapta kézhez rendelését. Kérjük, küldjön nekünk egy közvetlen üzenetet, hogy utána nézhessünk a dolognak."
A HelloFresh szóvivője a Daily Starnak azt nyilatkozta, hogy számukra mindennél fontosabb, hogy kíváló minőségű élelmiszereket biztosítsanak vásárlóik számára.
Annak érdekében, hogy ez az elszigetelt eset ne ismétlődhessen meg többé, élelmiszerbiztonsági és minőségbiztosítási csapatunk a beszállítónkkal együtt alapos vizsgálatot fog lefolytatni."
A cég továbbá azt állítja, hogy - a nő állításával ellentétben - a termék teljes árának megtérítését ajánlották fel a vásárlónak.
Forrás: Daily Star