A sztár az Instagram Story oldalán néhány nappal a sikertelen kampány elindítása után közzétett posztjában így fogalmazott:
Az elmúlt napokban csendben voltam, nem azért, mert nem sokkoltak és háborítottak fel a legutóbbi Balenciaga reklámok, hanem azért, mert lehetőséget akartam kapni, hogy személyesen egyeztessek a márkával, és megértsem, hogyan is történhetett ez meg."
"Négygyermekes anyaként megráztak ezek a felkavaró képek. A gyerekek biztonságát a legnagyobb tisztelettel kell kezelni, és bármi, ami ez ellen szól, nem kaphat helyet a társadalmunkban" - tette hozzá a celeb.
A hirdetésekben az alább látható megkötözött játékmackó, és más, szexualitásra utaló, félreérthető tárgyak is szerepeltek:
Kim Kardashian arról is beszélt, hogy a közelgő eseményeken biztosan lemond a márka viseletéről.
A világmárka azóta többször is hivatalosan elnézést kért és elismerte, hogy a BDSM-kellékekre emlékeztető tárgyakat és kiskorúakat együtt ábrázoló fotósorozata rendkívül elhibázott és félreérthető volt,
és mindent megtesznek azért, hogy újjáépítsék a súlyosan megtépázott hírnevüket.