Sztárok egész sorát tette feketelistára a Ferrari

Horizontal CAR LUXURY GOODS INDUSTRY REFLECTION SHOP WINDOW
A Ferrari 458 Spider sits in a showroom in Shanghai on March 4, 2013. China will overtake the United States as the world's biggest luxury car market as early as 2016, as rising incomes and desire for status boost premium auto brands, a consultancy said. AFP PHOTO/Peter PARKS / AFP PHOTO / PETER PARKS
Vágólapra másolva!
Számos hírességet tett feketelistára a Ferrari, a nemkívánatos vásárlók között olyan sztárok is szerepelnek, mint a Kardashian család, Justin Bieber vagy Nicholas Cage.
Vágólapra másolva!

Bár a sztárok gyakran imádnak luxusautókkal közlekedni, vannak olyan autógyártók, amelyek igencsak megválogatják, kiknek adják el a járműveiket, különösen, ha exkluzív modellekről van szó.
A Ferrarinak például van egy feketelistája a nemkívánatos vásárlókról, és ezen olyan hírességek szerepelnek, mint a Kardashian-család vagy Justin Bieber – írja a The Richest a spanyol Marca című lap beszámolója alapján.

Noha a feketelista nem jelenti azt, hogy például a Kardashian-család tagjai egyáltalán nem vásárolhatnak Ferrarikat. Azonban

a gyártó fenntartja a jogot, hogy megválassza, kiknek ad el az exkluzív modelljeiből.

Vagyis a nemkívánatos vevőknek ítélt sztárok számára sokkal nehezebb lehet az autóvásárlás.

A tudósítás azt nem közli, hogy a Kardashian-családhoz köthető minden szereplő (például Kendall vagy Kylie Jenner) is a listán van-e, azonban az kiderül, olyan nagy sztárok is megtalálhatók rajta, mint Nicholas Cage vagy Floyd Mayweather.

Arról korábban is szóltak már hírek, hogy Justin Biebert feketelistára tették a Ferrarinál, mivel az énekes átfestette a 2011-es F458-as modelljét neonkékre, és így adta azt el 2017-ben. Ez pedig súlyos „vétségnek" számít az autógyártónál. A Ferrari ugyanis nagyon szigorúan vesz minden önkényes módosítást az autóin.

Kim Kardashian esetében szintén felmerülhet problémaként az önkényes változtatás. A sztár ugyanis nemrég hatalmas összeget költött arra, hogy az autói passzoljanak a háza színéhez.

Ráadásul általában is igaz, hogy a cég az értékesítés során erősen szelektál a potenciális vásárlók között.

Egyes beszámolók szerint a Ferrari (legalábbis bizonyos modellek értékesítése során) elvárja a vevőktől, hogy elmondják, milyen autóik voltak korábban. Mi több, állítólag a vállalatnál a 40 évnél fiatalabb vásárlókat nem is veszik komolyan.

Azt, hogy a cég mennyire szigorú, azt jól mutatja Preston Henn egykori autóversenyző esete. Henn az évtizedek alatt összesen 18 Ferrarit vásárolt, de egy esetben még be is perelte a céget: 75 ezer dolláros sérelemdíjat követelt, mivel a gyártó megtagadta tőle egy Aperta nevű modell megvételét – Henn később visszalépett a pertől.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!