Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piacon is franchise hálózat építésébe kezd a Pizza Hut. Az AmRest, Európa vezető többmárkás étterem üzemeltetője jelenleg is 26 éttermet üzemeltet az ország határain belül, a franchise hálózattal pedig
első körben az 50 ezer főnél nagyobb lélekszámú településeken szeretnének elindulni.
Ehhez már aktívan keresik a franchise partnereket.
Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy hazánkban a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta a várakozásaikat. Mint fogalmazott, Magyarországon nagyon ritka az a lehetőség, hogy egy vendéglátóipari világmárka franchise partnereket toborozzon.
„A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk hosszú távon profitábilis legyen. Emiatt minden franchise partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt" – jelentette ki.
Az AmRest bevált üzleti modellt kínál partnereinek. A cég kiépített hűségprogramja, az intelligens szállítási menedzsment, a termékinnováció mind vonzó előnyök egy újonnan nyíló étterem számára. Aki a csatlakozást fontolgatja számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is.
Kozák Miklós kiemelte,
a cég stabil lábakon áll és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni.
A Pizza Hut vonzó ár-érték arányú ajánlattal, új értékesítési csatornákkal, intelligens szállítási menedzsmenttel és a rendelések élő követési rendszerével rendelkezik.
„Minden étteremből elindítottuk a házhozszállítást, bővítettük a termék portfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be"– mondja Buka Péter.
Buka Péter, a Pizza Hut franchise menedzsere arról is beszélt, hogy a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik, de a versenytársak közül hosszú évek óta kiemelkedik a Pizza Hut.
Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit nem lehet megkapni máshol Magyarországon.
Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be például a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek" – mutatott rá.
Cikkünk kiemelt képe illusztráció / Shutterstock