A Victoria's Secret új Valentin napi kampányában olyan szexi és világhírű modellek pózolnak, mint például Bella Hadid, Palvin Barbara vagy Taylor Hill.
Nézze meg a promóciós videót, a cikk második részében képeket is talál:
Bár a pandémia alatt a fehérnemű márka inkább a kényelmesebb és lezserebb fazonokkal kampányolt, a lezárások elmúltával újra előkerültek a szexibb és merészebb dizájnok.
A felvételeken látható push-up melltartók és csábító alsóneműk nem sok mindent bíznak a képzeletre:
Az új kollekció kapcsán a Victoria's Secret szóvivője elmondta:
A lakosság egyre inkább visszatér a munkahelyekre és a társasági élethez, így nem meglepő, hogy újra megjelent az igény a merevítős, strukturáltabb melltartókra."
Sőt miután évekig a szolídabb színek és fekete volt a legkeresettebb, addig idén például a rózsaszín melltartó eladások 100 százalékkal nőttek a tavalyi évhez képest" - tette hozzá.
Gazdasági visszaesés ide-vagy oda, az alsóneműre még mindig vagyonokat költenek az emberek.
Csupán az Egyesült Királyságban a lakosság körülbelül 5 milliárd fontot (kb. 2.200 milliárd forint) fizet ki évente fehérneműre.
Mindenesetre a hölgyeknél újra visszatért, szexibb és kihívóbb trendet valószínűleg a férfiak sem bánják.