A Life at Sea Cruises lehetőséget biztosít az utasoknak, hogy három évet töltsenek egy tengerjáró hajón, miközben körbejárják a világot.
Az árak személyenként 90.000 dollártól kezdődnek a teljes időtartamra.
Ezért az összegért egy 12 négyzetméteres kabin jár.
A legdrágább kabin – egy erkélyes 94 négyzetméteres lakosztály – összesen közel 330.000 dollárba kerül. Ismerve az ilyen lakóhelyek klausztrofóbiás veszélyét, ezek egyfajta virtuális "ablakot" teremtve olyan képernyőkkel lesznek felszerelve, amelyek élőben mutatják az óceánt.
A Gemini felsőkategóriás, 30 éves hajót tavaly újították fel, és most további 10 millió dollárt költenek a belső terének felújítására. Így a hajó egy kvázi úszó várossá válhat,
saját egészségügyi központtal, gyógyszertárral, fogászattal, kórházzal, Starlink WiFi-vel rendelkező irodákkal, könyvtárral, hullaházzal és börtönnel is.
De lesz a fedélzeten golfszimulátor és egy medencés napozóterasz is. Ami az étkezést illeti, az utasok ehetnek a két elsődleges étkező egyikében, a medence fedélzetén lévő étteremben, vagy rendelhetnek ételt bárhol a hajón a rendelkezésre bocsátott alkalmazás segítségével.
Az utazás árát ki lehet fizetni előre egy összegben, de lehetőség van a havi részletfizetésre is. Az utasoknak az viszont nem opció, hogy kevesebb időre vegyék meg a jegyeiket - vagy megveszik a teljes hároméves utazást, vagy nem vesznek részt ebben az életreszóló kalandban. Az elköteleződési problémákkal küzdők számára lehetőség van arra is, hogy megosszák az utazást egy másik utassal, felváltva töltve az időt a hajón.
A Gemini november 1-jén kezdi meg világjáró körútját Isztambulban, de Barcelonában és Miamiban is felvesz majd még utasokat.
A hajó 400 kabinnal rendelkezik, amelyek akár 1.074 utas befogadására is alkalmas. A három év alatt körülbelül 210.000 kilométert tesz majd meg és 135 országba kalauzolja el vendégeit.
Minden nagyobb állomáson legalább egy hetet fog várakozni a hajó, így biztosítva elég időt az utasoknak az ottani látványosságok megtekintésére. Így lesz ez majd Sanghajban és Szingapúrban is, amelyek egyben nedves dokként is funkcionálnak majd. Ha a hajónak szárazdokkba kell mennie javítás céljából, a Life at Sea utasait egy szállodában helyezik el.
Mike Petterson, a Life at Sea Cruises ügyvezető igazgatója azt reméli, hogy az utasok többsége az 55 és 65 év közötti korosztályba tartoznak majd.
Forrás: Insider