A projekt során többek között 3 különszintű csomópont, 1 komplex pihenőhely, 1 hatósági ellenőrzőhely, 16 műtárgy és 1 mérnökségi telep épül.
A tavaszi időszakban is folyamatosan zajlik a munka az új autópályaszakaszon: a műszaki készültség elérte a 75 százalékot, és folyamatban van a főpálya még hiányzó szakaszainak összekötése, illetve a lippói körforgalom munkálatainak befejezése is.
Nyáron a tervek szerint már a kopóréteg kiépítésével foglalkoznak majd a kivitelezők.
Ezt a feladatot még 2023-ban a tervek szerint be is fejezik - minden más munkafolyamattal együtt. Így idén várhatóan a még hiányzó pályaszerkezet részeket megépítik, a forgalomtechnikai munkákat elvégzik, illetve az olyan zárófeladatokra is sor kerül, mint a tereprendezés, a füvesítés, a növénytelepítés, illetve a vadvédőkerítés kialakítása.
A Magyar Építők fotóinak felhasználásával képes összeállítást készítettünk az építkezésről:
Jelenleg azonban még nagyban zajlik az építkezés. A 2038-as jelű út átvezetésénél új híd épül: a 2x1 sávos, a főpályát keresztben átszelő műtárgy koronaélen belül teljes mértékben elkészült, ugyanúgy, mint a kapcsolódó 5704-es jelzésű korrekciós útszakasz is - írja a Magyar Építők.
Az M6-os új tengelysúlymérő állomásának építkezésénél pedig
Miután ezeket a feladatokat elvégezték, az állomás működtetéséhez szükséges rendszertechnika kiépítésére kerül majd sor.