A Lidl Magyarország a
Lidl márkával tizenegyedik, míg a Pikok Pure márkával második alkalommal érdemelte ki a Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda
szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.
Idén tizenkilencedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Lidlt és a Pikok Pure-t érdemesnek találta a Superbrands 2023 védjegy viselésére.
Már huszonnyolc éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.