A Mila Cares levegőtisztító eszközökre specializálódott cég képviselőjének közlése szerint a múlt héten a napi átlagnál 5-ször több terméket sikerült értékesíteniük. A konkurenciánál a következőképpen alakult a kereslet: az Oransi eladásai a múlt héten 10-szeresére nőttek az előző hetekhez képest. A Molekule viszont nagyjából 61 százalékos növekedést tapasztalt a webáruházában, és 30 százalékos növekedést az Amazon keresési forgalmában.
Mindhárom vállalat olyan légtisztító eszközöket és szűrőket kínál, amelyek segítenek javítani a beltéri levegő minőségét.
A kanadai tüzek miatt veszélyesen romlik a levegő minősége, és egyre nagyobb a füst okozta köd az Egyesült Államokban is, többek között New York, New Jersey és Pennsylvania nagyvárosaiban.
A füst, amely egyes területeken már narancssárgára színezte az eget is, Kanada keleti részén a történelem során eddig még nem tapasztalt káros levegőminőséget eredményezett.
Emiatt emberek sokasága rohamozta meg a légszűrő berendezéseket kínáló üzleteket, így e termékek eladásai az egekbe szöktek. Sok vállalkozás pedig arra kényszerült, hogy a versenytársaktól való megkülönböztetés érdekében átalakítsa marketing- és kommunikációs stratégiáját.
A súlyos természeti katasztrófa kezdetekor a Molekule Group légtisztítókat gyártó és forgalmazó cég éppen az apák napi promóciójának a kellős közepén tartott. Amikor az északkeleti régiót füstfelhők lepték el, a Molekule úgy döntött, hogy a weboldalán és a közösségi médiában relevánsabb tartalmakat tesz közzé, többek között olyan tippeket, amelyek segítenek az embereknek megvédeni magukat a káros anyagokat tartalmazó levegővel szemben. A vállalat üzeneteket is küldött az érintett területen élő ügyfeleinek, emlékeztetve és figyelmeztetve őket szűrőik ellenőrzésére vagy cseréjére.
A 2019-ben indult Mila forgalmának növelése érdekében több oktató jellegű tartalmat kezdett el közzétenni a közösségi csatornákon. A gyors reagálásának köszönhetően a Mila három számjegyű növekedést tudott elérni termékei eladásában.
Az összes légszűrő berendezésre specializálódott cég vezetője egyetért abban, hogy nagy hangsúlyt kell fektetniük a levegőminőség fontosságának hirdetésére.
Forrás: modernretail.co