A dán kiskereskedelmi lánc 2021-be kezdett bele történetének egyik legnagyobb szabású felújítási programjába, amelynek keretében
2024. év végéig összes, szám szerint 3.200 áruháza meg fog felelni a legmodernebb elvárásokat kielégítő Store Concept 3.0-nak.
A projekt 2000. átalakított áruháza Gödöllőn nyílt újra június 21-én. Ennek jegyében az áruház többek közt fahatású padlóburkolatot, új berendezést, energiahatékonyabb világítást, a vásárlók tájékozódását megkönnyítő navigációt és még inspirálóbb környezetet kapott.
A 948 négyzetméter alapterületű gödöllői áruházban az eligazodást 3 bemutató-szoba segíti, amelyek a szezonhoz illően a kerti bútorokat mutatják be. Így két kinti ülőgarnitúra kiállítás, valamint egy nagyobb kerti ülőgarnitúra és étkezőasztal, székek találhatóak a szobákban.
Az alvás szakértőjeként a JYSK külön matrac-stúdiót is kínál, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket.
A dekorációs kellékek és kiegészítők pedig még nagyobb területet kaptak, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találják.
A gödöllői újranyitás mellett a JYSK 92. hazai áruházának avatását is ünnepelte Nagyatádon. A dunántúli városban a környező települések kiszolgálása mellett a határ túloldaláról érkező vásárlókra is számítanak.
„Fontos mérföldkő a mai nap, hiszen a gazdasági nehézségek ellenére a JYSK Nagyatádon terjeszkedik és Gödöllőn folytatja felújítási programját Magyarországon. Év végéig a nagyatádi mellett további négy áruházat fogunk nyitni, de meglévő egységeink korszerűsítése is fontos feladat. Az idén már 7 áruházunk újult meg és december végéig további 11 üzletet alakítunk át a Store Concept 3.0 jegyében" – mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK magyarországi country directora.
„Nagyon örülünk, hogy immár 2.000 áruházunk a Store Concept 3.0-nak megfelelően várja vásárlóinkat, és folytatjuk a munkát, hogy világszerte megújuljanak egységeink. A koncepció már bebizonyította, hogy több inspirációt kínál és növeli vásárlóink elégedettségét, amely az értékesítési eredményekben is megmutatkozik" – mondja Carsten Nørgreen Weinkouff, a JYSK áruházfejlesztését, ügyfélszolgálatért és business to businessért felelős alelnöke.
Míg globálisan a gödöllői a 2.000. átépített üzlet, Magyarországon immár 60 megújult áruház várja a vásárlókat a Store Concept 3.0 jegyében.