A légitársaság magyarázata szerint az ételszállító kocsikat nem tudták a kívánatos hőmérsékletre lehűteni, ezért a 8 órás útra előkészített ételek már nem voltak fogyaszthatók.
Kétségbeesett próbálkozásként, hogy az utasok ne maradjanak éhen, a légitársaság személyzete több vödör csirkét vásárolt a KFC-nél
amit a hosszú út során több részletben osztottak szét.
A szokatlan incidens egy olyan járaton történt, amely eredetileg Turks- és Caicos-szigetekről indult és egy, a bahamai Nassau-ban tett rövid megálló után Londonba tartott.
A nagyméretű KFC-s elviteles rendelés miatt a járat csak egy órás késéssel tudott felszállni Nassauban.
Az utasok többsége azonban egyáltalán nem örült a kényszerű változásnak. Az egyik utas Instagram oldalán például azt írta, hogy a járat személyzete nem volt eléggé felkészülve a hosszú útra, és a Nassau-ban vásárolt ételből minden utasnak csak egyetlen csirkelábat adtak. A Daily Mail szerint az Instagram-felhasználó "abszolút szégyennek" bélyegezte az esetet.
Néhányan azt is elmondták, hogy a légiutas-kísérő személyzet bocsánatkérésként utalványokat osztogatott az utasoknak.
A poszt alatt azonban többen kiálltak a légiutas-kísérők mellett, amiért talpraesetten gondolkodtak és megoldást találtak.
"Szerintem a British Airways a legjobb döntést hozta az adott körülmények között" - írta egy felhasználó.
A légitársaság szóvívője a sajtón keresztül kért elnézést az utasoktól az okozott kellemetlenségekért, és hozzátette, hogy igyekeztek mindent megtenni az utasok éhségének csillapítására.
Forrás: Daily Star