Rég érdeklődtek ennyire a Barbie babák iránt a magyarok, mint most
![The Barbie doll celebrates its 50th anniversary .](https://cdn.origo.hu/2023/12/v-L-LDFXRdKPv2BpJMl74Fs0Kckc7jNEXFIpa4BKXTQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzgxMWQ2NGUyNTU5ODQzMjBiZGViMTkwZThmMzVhNWJh.webp)
Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30 százalék körüli értékkel nőtt a keresések száma. Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt.
Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.
- írja közleményében a portál.
A Mattel figuráján túl a Lego is népszerűbb lett az utóbbi időben: itthon kb. 20 százalékkal, míg cseh és szlovák szomszédainknál közel 17 százalékkal többet kerestek rá az iskolakezdés előtt.