Egyre népszerűbb Telegdy Dániel Márton, vagy T.Danny, akinek a YouTube segített beindítani a karrierjét. A szerzeményeiben a pop, a rap és az R&B műfajokat igyekszik általában egybeolvasztani.
Élsportoló családba született, maga is kosaras tehetség, de a sorsa más irányba vitte. 2019-ben bukkant fel az AK26-os rap tehetségkutatón, majd hamar milliós megtekintésekre tett szert a videómegosztó oldalon.
T.Danny már akkor elkezdett széles körben ismertté válni, amikor 2018 februárjában kiadta a Csak Te című dalát, és pár hónappal később annak videóklipjét. Ez volt az énekes/rapper első szerzeménye, ami elérte az egymillió megtekintést a YouTube-on. Innentől fogva fokozatosan vált egyre népszerűbbé, főleg a fiatalabb zenehallgatók körében.
A többi rapperhez hasonlóan T.Danny is szereti megmutatni, hogy a pénz nála nem akadály. Imádja a luxusórákat - írja a Promotions.hu.
A Beszéljünk órákról elnevezésű YouTube-csatornán leleplezték, hogy nem akármilyen karóra van T.Danny csuklóján a Woah című videóklipben. Egy Rolex Datejust 2-őt visel az előadó, aminek az ára tizenöt, illetve húszezer euró között mozog. Ez átszámítva hat-hét és félmillió forint között van.
(Cikkünk kiemelt képe illusztráció!)