Folyamatosak az üzletnyitások a Jysknél, a dán vállalat a 2022/2023-as, idén augusztus végéig tartó pénzügyi évben már nyitott egy több mint 900 négyzetméteres egységet Nagyatádon,
augusztus 30-án pedig a budapesti agglomerációban, Solymáron, illetve Móron nyílik a cég két újabb áruháza.
Az új áruházak mindegyike több mint 900 négyzetméteres alapterületű lesz, és a 3.0-ás koncepció jegyében a bútorok közötti eligazodást 3 bemutató-szoba segíti, de külön matrac-stúdiót is kínál a Jysk, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket.
„Azt látjuk, hogy az online vásárlások felpörgése mellett továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, főleg a bútorok, matracok vásárlásánál. Országszerte 94 áruházunk van, ezzel a két új egységgel pedig tovább erősítettük a jelenlétünket az agglomerációban és Fejér vármegyében. Az idei év végéig pedig további két új Jysk-áruház nyílik meg, egy a fővárosban, egy pedig vidéken" - mondta Szimeiszter Sándor, a Jysk Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős country directora.
Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a Jysk a 3.0-ás koncepció szerint, ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig világszerte a vállalat minden áruháza, több mint 3300 egység megújul, Magyarországon pedig 2023. augusztus végéig összesen 67 áruház üzemel majd az új koncepciónak megfelelően. A projekt 2000. átalakított áruháza egyébként Gödöllőn nyílt újra június 21-én.
A munkálatok során kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, így például az izzókat ledekre cserélték, a szociális helyiségekbe pedig mozgásérzékelőt szereltek. Az új koncepció jegyében az üzletekben a világítás szakaszolt, 3 ütemben lehet felkapcsolni, amelynek köszönhetően kevesebb fény mellett is nagyszerű vásárlási élmény nyújtható, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenthető.