A bíróság döntése szerint tehát a Burger King nem ússza meg az eljárást, meg kell védenie magát azzal a váddal szemben, hogy a reklám és a valóság között akkora a különbség, hogy az már szerződésszegésnek számít.
A csoportos pert elindító vásárlók szerint a gyorsétteremlánc plakátjain az összetevők kilógnak a buciból, és úgy tűnik, mintha az 35 százalékkal, a benne lévő hús pedig több mint kétszer nagyobb lenne a valóságosnál.
A Restaurant Brands International tulajdonában lévő Burger King szerint azonban nem szükséges pontosan ugyanolyan hamburgert felszolgálniuk, mint ami a hirdetésen látható. A bíróság döntése szerint a vásárlók gondatlanság és jogcím nélküli gazdagodás ügyében is perelhetik a láncot - írja a Világgazdaság.
Ugyanakkor szemben az üzletekben található plakátokkal, a bíróság a tévé- és online reklámok alapján indított eljárást megszüntette, mondván, azok nem utaltak a burgerek méretére.
További részleteket ide kattintva olvashat a témában.