Ahogy a Barbie és az Oppenheimer közös premierje, és a „Barbenheimer" jelenség, meghódította a világot, kiderült, hogy ősszel újabb különös párosítás érkezhet a mozikba.
Észak-Amerikában ugyanis október 13-ára tűzték ki Taylor Swift turnéjának koncertfilmjét, épp arra a napra, amikorra meghirdették az új Ördögűző film (magyarul: Az ördögűző: A hívő) premierjét is. Nem meglepő tehát, hogy a rajongók azonnal fellelkesedtek, és
a Barbenheimer után elkezdett terjedni az „Exorswift" kifejezés
– Taylor Swift nevének és Az ördögűző angol címének (The Exorcist) összevonásával.
Még az új Ördögűzőt gyártó stúdió, a Blumhouse vezetője, Jason Blum is lelkesedett, és támogatta az Exorswift ötletét.
Végül azonban az Ördögűzőt forgalmazó Universal meghátrált, és úgy döntöttek, október 6-ára teszik át a horrorfilm premierjét. Blum ezt követően már azt tweetelte, hogy #TaylorWins, utalva arra, hogy Taylor Swift „nyert".
Az énekesnő The Eras Tour nevű turnéja egyébként
legalább olyan jelentős kulturális és pénzügyi hatást gyakorol a világban, mint a Barbenheimer.
Amellett, hogy ez lehet a valaha volt legnagyobb pénzügyi sikert hozó turné, akkora a kereslet a fellépésekre, hogy egyes brit szálláshelyek már most megteltek a koncertidőszakra, noha az énekesnő csak jövő nyáron érkezik a szigetországba.
Nemrég pedig a turné azzal került a címlapokra, hogy kiderült, Swift a sorozat amerikai szakaszának végével hatalmas bónuszokat osztott szét a turnén dolgozók között.
Forrás: NBC