A szupermodellként és tévés valóságshow-szereplőként is ismert Kendall Jenner 2021 májusában dobta piacra saját italmárkáját 818 Tequila néven.
Az italt Amerikában, Kínában, Kanadában, Dubajban és néhány további, kisebb piacon árulják, illetve az Egyesült Királyságban, ahol az egyik kiskereskedelmi láncnál 42 font (kb. 19 ezer forint) palackja.
A márkára most az irányította a figyelmet, hogy a Meta mesterséges intelligenciájára épített, a hírességre megszólalásig, már-már ijesztően hasonlító Jenner-bot, Billie, nem a 818-at nevezte meg kedvenc tequilájaként. Sőt, határozottan kijelentette, hogy soha nem próbálta azt. Más márkát viszont ajánlott válaszában, noha - természetesen - azokat sem próbálhatta, írja a Screenshot.
A Futurism magazin munkatársai megkeresték a Metát az ügyre vonatkozó kérdéseikkel. A vállalat válaszában közölte, hogy ahogy azt korábban már jelezték, a mesterséges intelligenciájukra épülő megoldások még nem teljesen kiforrottak, és
adhatnak nem oda vonatkozó, vagy nem megfelelő információkon alapuló válaszokat.
Ezt támasztja alá, hogy ennek kapcsán egy újabb részlet is kiderült Billie tequilás válaszáról. Saját tequilamárkával több híresség rendelkezik, a Jenner-bot pedig egy ponton azt mondta, hogy a celebekhez köthető márkák közül a legkedvesebb számára a szupersztár énekesnő Rihanna Fenty Fashion Show-ja. Ám ez nem italmárka, hanem az énekesnő fehérnemű márkájához kapcsolódó zenés televíziós műsor.