A két étteremlánc nagyjából egy éve kezdte meg együttműködését Kentucky államban. Idén márciusra már közel 160 McDonald's-étteremben voltak elérhetők a fánkozó termékei Louisville és Lexington városaiban. A hamburgerező-lánc most ezt az együttműködést szeretné kibővíteni akár Kentucky-n túlra is úgy, hogy az mindkét hálózatnak megérje pénzügyileg. Ahhoz azonban, hogy más gyorséttermekben is fánkokat lehessen vásárolni, a Kripsy Kreme-nek vállalnia kell, hogy a frissen készült fánkokat időben kiszállítja - számol be arról a CNBC.
A McDonald's-nál bizakodók: úgy látják, hogy vendégeik hasonló vásárlói magatartást mutatnak, mint a Kripsy Kreme fogyasztói,
ami megkönnyítheti a külső beszállítótól érkező édességek értékesítését az éttermekben; sok vásárló esetében pedig a kávé közös pontot jelent, azaz akik kávét vásárolnak, szívesen vesznek mellé fánkot is.
A fánkozólánc pénzügyileg stabil partnernek tűnik a hamburgerező törekvéseinek megvalósításához. Részvénye 20 százalékkal erősödött az idei évben, a cég piaci értéke jelenleg 2,1 milliárd dollár, mintegy 700 milliárd forint.