A brit Aldi ingatlanüzemeltetési igazgatója által vezetett központi "szupercsapat" munkáját a nemzetközi ingatlantanácsadó vállalat, a Colliers segíti. A vállalat ambiciózus bővülési tervét a fogyasztói igényekre alapozza. A cég szerint ugyanis a brit kiskereskedelemben egyértelműen növekszik a vásárlók érdeklődése az eddig is erőteljesen terjeszkedő diszkontlánc iránt.
A cég csak Londonban, illetve az ősi városmagtól keletre és délre eső területeken, mintegy 200 üzlet nyitását tervezi.
A vállalat hosszabb távon mintegy 1500 működő brit üzlettel számol, szerintük ugyanis körülbelül ennyivel lehet országos hálózatban kiszolgálni vásárlóikat.
Jelenleg az 1000 fele közelít a brit Aldi boltjainak száma.
Ahogy arról az Origo korábban beszámolt, a két német hátterű diszkontlánc, az Aldi és a Lidl is erőteljes piaci térnyerést folytat az Egyesült Királyságban, ahol még a legnagyobbnak számító Tesco is látja bennük a komoly piaci kihívókat. Az Aldi már évekkel ezelőtt jelezte, hogy nem éri be kevesebbel, mint heti legalább egy új üzlet nyitása, a Lidl pedig gigantikus logiszitkai bázissal erősít a kiélezett versenyben.