A tájékoztató szerint az, aki személyesen keresné fel a hivatalt, a két ünnep közt nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat.
A vármegyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai, valamint a fővárosban a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) az alábbi időben fogadják az ügyfeleket december 27. és 28. között:
A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon ugyancsak a fenti nyitvatartási időben hívható.
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus megoldásokat
– kéri ügyfeleitól az adóhatóság.
A tájékoztatás szerint ügyintézés a közigazgatási szünet alatt is kezdeményezhető elektronikusan a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál. Mint az már nyár végétől ismert, idén is téli igazgatási szünet lesz a közgigazgatásban. A kormányrendelet alapján a mostani télen 2023. december 27-től 2024. január 1-jéig tart majd a közigazatási szünet.