A Lidl Magyarország március 6-tól, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát – ezt a boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője közölte a Világgazdasággal. Tőzsér Judit ezt azzal indokolta, hogy a Lidl Magyarország mindent megtesz, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani.
Az intézkedésnek köszönhetően a sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken.
Az árcsökkentés következtében:
A trappista árának csökkentése a hét közepére nyúlik vissza. Március 1-jén az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy nemcsak az Aldi járt el így, hanem a CBA is, csak ők nem verték nagydobra. Fodor Attila, a cég kommunikációs igazgatója arról tájékoztatta a VG-t, hogy ők is 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtottak végre a trappista sajtoknál március 1-jétől. Ezek után borítékolható volt, hogy a Lidl Magyarország sem marad ki a sorból, és beszáll az árcsökkentésbe. Ez most meg is történt - írja a VG.
A teljes képhez azért hozzátartozik, hogy a hivatalos statisztika szerint brutális drágulás ment végbe a trappistánál.
A gyártói márkás trappista sajt kilogrammonkénti ára 2021 október végén 2 ezer forint környékén alakult, addig ugyanez 2023 januárjára elérte az 5500 forintos szintet. A saját márkás trappista kilója éves bázison 2100 forintról a kétszeresére, 4200 forintos szintre drágult. Tehát bőven van miből csökkenteni az árakat.
További részleteket a VG honlapján olvashat!