A Roksh megújult online felülete tovább növeli az Aldi Online bevásárlás élményét - áll a fejlesztésről kiadott közleményben. A felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető menürendszerrel, és a kiemelt termékek listázásának lehetőségével a vásárlók amellett, hogy könnyen és gyorsan összeállíthatják bevásárlókosarukat, időt és pénzt spórolhatnak meg.
A vásárlók körében rendkívül népszerűvé vált az online élelmiszer-vásárlás, ezért az Aldi és a Roksh számos innovációt hajtott végre.
A fejlesztéseknek köszönhetően a személyes bevásárló mostantól a telefonos kapcsolattartás mellett az új, online egyeztető felületen is kommunikálhat a megrendelővel, ahol a felhasználó a helyettesítő termékek kiválasztása mellett további termékeket is a bevásárlókosarához tud adni, egészen addig, amíg a személyes bevásárló nem végez a csomag összeállításával.
A Roksh az online felület megújítása és a kommunikációs lehetőségek bővítése mellett egy új fizetési opciót is bevezetett:
a fogyasztók kérésének eleget téve, a termékek utánvéttel is megvásárolhatóak, azaz a személyes bevásárlónál, helyszíni bankkártyás fizetéssel szintén kiegyenlíthető a számla.
Az online fizetési mód igényléséhez a vásárlást megelőzően csupán egy, a Roksh online felületén történő bankkártya-hitelesítésre van szükség.
Az online és offline szinergia megteremtése kapcsán már elérhetővé vált az oldalon az Aldi non-food választékának jelentős része és az áruházlánc – bolti árakkal egyező – akciós kínálata, valamint megjelent a közkedvelt kuponakciók online formája is. Ezeknek és a speciálisan az Aldi Online bevásárláshoz köthető kedvezményeknek – például a regisztrációval járó kedvezmény, a hírlevélben érkező kedvezmények, vagy az értékhatártól függő ingyenes kiszállítás – köszönhetően a vásárlók számára ezen a felületen még kedvezőbbé válhatnak a kis- és nagybevásárlások.
A Roksh fejlődése következtében rendkívül megnőtt a vásárlói igények az online bevásárlás iránt. Ennek következtében és az Aldi Online bevásárlás gördülékenyebb lebonyolítása érdekében december közepén a Roksh elindította az előkészítő pontot, amely gyorsabb kiszolgálást tesz lehetővé és több szabad idősávot eredményez.
A koncepció lényege, hogy az üzlet mellé telepített, állandó személyzettel rendelkező mobil raktárban dolgozó személyes bevásárló intézi az ide érkező megrendeléseket, összegyűjti a kiválasztott termékeket, kiszállításra összekészíti, majd egy másik, szállító kolléga számára átadja a csomagot, aki eljuttatja a vevő számára a megrendelt termékeket.
Az Aldi termékei 2020 őszén váltak online rendeléssel is elérhetővé a személyes bevásárlási szolgáltatást nyújtó magyar startup, a Roksh weboldalán, írták a közleményben.