A Zara a legutóbbi azon márkák sorában, mely elindítja online boltját a TikTok-on, lehetőséget adva arra, hogy a vevők közvetlenül a közösségi hálózaton vásárolják meg termékeiket, számol be arról a Retail Gazette. A vállalat a TikTok partnerségi programjában nyitotta meg az üzletet, ahol a videós tartalmak és a címkézés miatt egyszerűsödik a vásárlás folyamata. Azaz
a vevőknek nem kell elhagyniuk az alkalmazást, hogy a kiválasztott ruhát megvásárolják.
A vállalat azt ígéri, hogy a női, férfi, és a gyermekruhák széles választáka, sokféle méretben elérhető lesz a közösségi felületen.
A Zarának és a H&M-nek az elmúlt években egyre komolyabb kihívójává vált a 2008-ban online kereskedőként alapított Shein. Ahogy az Origo megírta, a kínai hátterű vállalat idei bevételével várhatóan maga mögé utasítja a ruházati cikkek globálisan is jelentős két szereplőjét.
Nem a ruházati kereskedő az első, amely a TIkTok partnerségi programjában, az általa fejlesztett online kereskedési megoldást alkalmazza. A közösségi felület mögött álló vállalat nagyon komolyan gondolja a közvetlen értékesítés támogatását, így például a rövid videós tartalmakról készült oldalon a felhasználók már használt vagy felújított mobiltelefonokat és más elektronikai cikkeket is vásárolhatnak.