Az üzletlánc képviselője közölte, hogy a boltokban már el is helyezték a bojkottra vonatkozó figyelmeztető táblákat, amiken az elfogadhatatlan áremelkedés szerepel indoklásként. A Carrefour döntése minden Pepsi terméket érint, mint a 7up, a Cheetos és a Lay's chips.
Tavaly a Carrefour táblákat helyezett ki, hogy figyelmeztesse a vásárlókat, ha egy termék mérete csökkent, az ára viszont nőtt. A Versenyügyi és Piacfelügyeleti Bizottság továbbra is vizsgálja a brit szupermarketek beszállítóit.
A PepsiCo, ami tavaly háromszor is növelte profitprognózisát, az esettel kapcsolatban a következőképpen reagált: "Hónapok óta tárgyalunk a Carrefourral, és továbbra is folytatni fogjuk az együttműködést annak érdekében, hogy megpróbáljuk biztosítani termékeink elérhetőségét."
Az amerikai cég tavaly arra figyelmeztetett, hogy a vásárlók "szerény" áremelkedésre számíthatnak 2024-ben.
Itt a nagy bejelentés: Szentkirályon fogják palackozni a Pepsi-t. Az Origo bemutatta, hogy mire készült eredetileg a Pepsi.
Forrás: Skynews