A Technavio piackutató cég jóslata szerint Észak-Amerika adja majd a reggelik piaci növekedésének 30 százalékát, a lehetőségek tárházának folyamatos bővülése pedig jelentős mértékben hozzájárul a növekedéshez. Az évek során a változó életmód, a globális kereskedelem és a különféle kultúrák és étkezési szokások felé történő nyitás hatására a a reggelire fogyasztott ételek típusai is sokat változtak. Napjainkban, az egyre gyorsabb tempójú világban és a változatos táplálkozási preferenciák miatt a reggeli ételek piaca dinamikusabb és sokrétűbb lett, mint valaha.
A reggeli élelmiszerek piackutatása különböző termékekkel foglalkozik. Ide tartozik minden, a gabonapelyhektől, kenyértől, tejtermékektől és forró italoktól kezdve az olyan hiánypótló és fejlődő kategóriákig, mint a szuperétel-tálak, a fehérjedús reggelik és a vegán alternatívák.
Az olyan hagyományos reggeli ételek és italok, mint a műzlik, a tejek, a tojás, a szalonna, a virsli és a kenyér továbbra is a fogyasztók elsődleges választásai közé tartoznak. A riportban főleg az Amerikai Egyesült Államok, Kína, Japán, India és Németország étkezési szokásait vették górcső alá. Az olyan tényezők azonban, mint az élelmiszerárak ingadozása, akadályozhatják a piac növekedését. A kutatócég szerint a globális egészségtudatosság is egyre népszerűbb, és a fogyasztók az olyan reggelit keresik, amik hatásosak lehetnek az olyan egészségügyi problémák kezelésére, mint a magas vérnyomás, a cukorbetegség és az elhízás.
Forrás: Fox Business