Letitia Bishop bankszámlájáról január elején vett le 1.000 dollárt a Subway, amikor a Thorntons benzinkútnál található mostanra már bezárt étteremben három szendvicset vásárolt. A cég képviselője a Fox Business-nek elmondta, hogy azóta az asszony már visszakapta az összeget, méghozzá készpénzben.
Mivel a pénzt csak nagyon sokára, és körülményes úton kapta vissza, az asszony az esetről több hírügynökségnek is beszámolt, és a Better Business Bureau-nál is panaszt tett. Ez a nonprofit szervezet a piaci bizalom növeléséért küzd.
Bishop elmondta, hogy a Subway-nél azt az információt kapta, hogy nem tudják neki azonnal jóváírni az összeget, ezért az ügyfélszolgálatukhoz kell fordulnia, ahol azonban sokáig senkit sem tudott elérni. Az asszonyt az is ledöbbentette, hogy a Subway-nél az alkalmazottak mennyire nem értenek a bankokhoz kötödő pénzügyi ügyletekhez. A visszatérítés egyébként azért is tartott olyan hosszú ideig, mert Bishop bankjának, a Huntington Bank-nak is ellenőriznie kellett, hogy jogosak-e az asszony követelései. Az ezer dolláros túlszámlázás miatt pedig mínuszba ment át az asszony folyószámlája, ami miatt jelentős hitele keletkezett, és hatalmas hiteldíjjal is sújtották őt.
"Voltak olyan időszakok, amikor nehéz döntéseket kellett hoznom arról, hogy miből tudom kifizetni a számláimat, és volt, amikor elegendő ételt sem tudtaam venni" - mesélte az asszony.
Miután Bishop végre visszatette a számlájára a készpénzben megkapott összeget, a bank valamilyen okból zárolta azt. Amikor az asszony ezt szóvátette, megígérték neki, hogy rövidesen feloldják ezt a zárolást és hozzáférhet a pénzéhez.
Forrás: Fox Business