"2016-ban a szakmai szervezetek kérésére, a magyar kormány rendeletben fogalmazta meg a taxis fuvarszervezéssel és a taxi-fuvarszervezőkkel kapcsolatos elvárásokat és megfelelőséget. Ennek a minimális elvárásnak sem szeretett volna megfelelni az akkori Uber, mely illegális módon szolgáltatott.
Azóta sok minden változott. Az agresszív és törvénytelen működési modellt átírták, 2019-ben leváltották az addigi stratégiai vezetőket, és olyan személyeket kerestek a helyükre, akik képesek és tudnak a helyi közlekedésszervezési és rendeleti szabályzáshoz alkalmazkodni.
Azaz a rövidesen Budapesten szolgáltató Uber elfogadja és betartja a magyar jogszabályokat”
– írta válaszában a taxisszövetség elnöke a Mandinernek.
Mivel a taxizás hatósági áras Magyarországon, az Uberrel együttműködő Főtaxi látszólag nem kerül markáns lépéselőnybe a rivális társaságokkal szemben, ám a szövetség elnöke szerint sokat jelent az utasoknál a gyors és pontos érkezés.