Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. a gördülékeny ügyintézés érdekében adategyeztetést végez az ügyfelek szerződéses adataival kapcsolatban.
A társaság 2024 első félévében telefonon, online és személyesen is megkeresi ügyfeleit ebből a célból.
Az adatok megadása, ellenőrzése és javítása egyszerű és biztonságos – áll a vállalat közleményében.
Az ügyintézéshez szükséges egyeztetés az ügyfél hivatalos okmányaiban szereplő egyes személyes adataira és elérhetőségeire (név, lakcím, születési hely és idő, anyja neve, telefonszám, e-mail-cím), továbbá az energiaszolgáltatással kapcsolatos egyéb szerződéses adatokra vonatkozik.
Az ellenőrzéshez személyi igazolványra és lakcímkártyára, valamint villany- és/vagy gázszámlára van szükség.
A nyilvántartott pontos adatokkal az ügyfelek hatékonyan és gyorsan intézhetik ügyeiket az MVM Next online ügyfélszolgálatán, mobilapplikációjában, illetve személyesen és telefonon is.
Mindenképpen figyelni kell arra, honnan kapunk megkeresést a vállalat nevében. Az MVM Next által indított e-mailes adategyeztetéskor az e-mail minden esetben az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-től érkezik a noreply@mvmnext.hu címről.
Budapesten és Pest vármegyében személyesen, az MVM Next szerződött partnere, az EX-ID Zrt. munkatársai segítségével is történhet az adategyeztetés.
Mindezeken felül az MVM Next létrehozott egy adategyeztetést segítő online felületet, ahol az ügyfeleik könnyedén, saját maguk kezdeményezhetik adataik megerősítését, pontosítását.
Az MVM arra kéri ügyfeleit, hogy segítsék a társaság munkatársait az adategyeztetés során, annak érdekében, hogy a jövőben még gördülékenyebb lehessen az ügyintézés.