Komoly befektetői érdeklődés mutatkozik Selena Gomez énekesnő-színésznő kozmetikai márkájára, olyannyira, hogy egyes potenciális vevők már bankokkal folytatnak egyeztetéseket a felvásárlás pénzügyi hátteréről – értesült a Bloomberg. A lap szerint ugyanakkor Gomez még nem tárgyal egyetlen lehetséges vevővel sem. Viszont szerződést kötött pénzügyi tanácsadókkal, akiktől azt várja, hogy segítsenek neki kiválasztani a leginkább megfelelő konstrukciót az értékesítéshez. Egyelőre annyi bizonyos, hogy a sztár kikötötte:
mindenképp a márka arca maradna a jövőben is, és szeretne részt venni az üzleti döntésekben.
A Rare Beauty jelenleg Selena Gomez tulajonában álló smink- és kozmetikai márka. A termékpaletta főként krémekből, illetve folyékony kozmetikai szerekből áll, és gyártásuknál kiemelten fontos szempont volt, hogy egyszerűen felvihetők legyenek.
Az iparág ügyeivel foglalkozó Business of Fashion szerint a Rare Beauty 2024 egyik legjobb vállalati felvásárlási célpontja lehet. A márkát 2019-ben alapították, és 2020-ban lépett piacra.
Értékét 2 milliárd dollárra, azaz nagyjából 720 milliárd forintra teszik.
A márka indulása után főként a TikTokon aratott sikert és szerzett sok vásárlót illetve márkakövetőt.
Selena Gomez neve erős hívószó, a sztárt 430 millióan követik az Instagramon, amivel a közösségi felület 10 legtöbb követőt szerzett felhasználói fiókjainak egyikét viszi, pontosabban munkatársai.
A kozmetikai márka mellett hozzá köthető a Wondermind is, amely a mentális egészség javításával foglalkozó startup. Ennek a vállalkozásnak 100 millió dollárra teszik az értékét.