Átfogó arculatváltást jelentett be a Decathlon, mely a Retail Gazette beszámolója szerint teljes, globális működésüket érinti. Átalakítják üzleteiket, weboldalaikat, és arculatukban a cégnév mellett megjelenik egy új logó is, "Orbit" néven.
A sportszereket és túrafelszereléseket áruló nagyvállalat az arculatváltással egyúttal stratégiaváltásra is törekszik, azzal a céllal, hogy a vásárlók előtt a Nikehoz és az Adidashoz hasonló, értéket közvetítő vállalatként tűnjenek fel – írja a brit szaklap. Ezzel elősegíthetik a vásárlók kötödését a cég, illetve az újonnan bevezetett márka iránt.
A vállalat nem csak a kereskedelmi márkát, hanem a boltok és a werbáruházak kínálatában elérhető márkáit is újrapozícionálja.
Az 1976-ban alapított vállalat Magyarországon 19 éve van jelen.
A bejelentett arculatváltás a magyar kiskereskedelmi piacon működő kéttucat áruházat is érinti,
de a változtatások megvalósításáról egyelőre csak annyit tudni, hogy a következő időszakban, hosszabb folyamat keretében zajlanak majd.
A cég arculatváltásra vonatkozó bejelentésével egyidejűleg közölte, hogy 2050-ig szeretnék elérni az egyenleg alapján nulla károsanyag-kibocsátást. Ahogy az Origo megírta, a környezeti terhelés csökkentése érdekében az áruházlánc egy-egy piacán visszavásárlási programot indított,