A Tesla, az X és a SpaceX milliárdos tulajdonosa XTV néven vadonatúj televíziós csatornát indított útjára, amiről egy 12 másodperces érdeklődést felcsigázó, teaser videót is közzétett az X közösségi platformon. A felvétel az XTV-t mutatta be, amelyen a nemrég átnevezett közösségi média fiók logója látható egy halom antik, villódzó fekete-fehér televízión. A meglehetősen rövidre sikeredett klipben, ami eddig már legalább 2 millió megtekintést ért el, az látható, ahogy a kamera egy retró tévéből zoomol kifelé, hogy megmutassa a teljes képernyőhalmazt, a képernyők pedig egyetlen X-et alkotnak.
A Musk által nemrég felvásárolt egykori Twitter mögött álló cég folyamatosan terjeszkedik, április 23-án egy új videóalkalmazást hozott létre. Ennek forradalmi újdonsága egy videós trendalgoritmus funkció, amely a mesterséges intelligenciát használja a tartalom testre szabásához, és állítólag lehetővé teszi a nézők számára, hogy ha egy műsort a mobiltelefonjukon kezdtek el nézni, akkor egy kattintással akár egy televíziós készüléken is folytathatják.
"Először arra összpontosítunk, hogy ez az új funkció végre elérhető legyen a fogyasztók számára, de tervezzük, hogy pénzzé tesszük, és megvitatjuk a partnerség különböző formáit - és ez magában foglalhatja a hirdetéseket is" - mondta Musk a múlt héten a vállalati partnereknek tartott tájékoztatón.
A vállalati zsargon és a nagy ígéretek ellenére azonban az emberek az X-en rámutattak arra, hogy
az új csatorna hangzása nagyon pornó jellegűnek tűnik, és így minden bizonnyal az OnlyFans felület tévés adaptációja lesz.
Az XData felületén április 23-án közzétett bejegyzés megosztotta az XNews testvérfiók közleményét, amely szerint: "Az elmúlt hónapban az emberek az X-en rengeteg időt töltöttek videónézéssel - 385 millió órát! Ez 1,4 billió másodperc, 23 milliárd perc vagy 16 millió napnyi videó. Nézzük, mi történik, ha az X TV-n valós időben streamelhetjük a világot!"
Erre válaszul egy követő egészen egyszerűen a fizetős felnőtt tévéoldalra, a Television X-re utalva ezt a megjegyzést fűzte a poszt alá: "A 2000-es évek elején néztem a Television X-et. Kíváncsi vagyok, hogy ez mennyire lesz más".
A csatornát a Fortune magazin "YouTube-klónnak" nevezte. A lap megjegyezte, hogy a lépés az X azon törekvésének része, hogy videoplatformként fejlődhessen tovább, és hozzáfűzte, hogy az új csatornát az okostévékkel való összekapcsolhatóság köré tervezték.
Forrás: Daily Star