Összeállításunk apropója, hogy a KFC február végén az amerikai piacon is bemutatta újdonságát, a Chizzát. Bár az étel helyi változatokban korábban már megjelent Dél-Koreában, Tajvanon, Indiában és Thaiföldön, valamint Németországban és Spanyolországban, az amerikai piacon való bemutatása egy új terméknek mindig esemény egy nagyvállalat életében.
Az étel a vállalat "cripsy" nevű csirkemell-filéjéből áll, tetején marinaraszósszal (ez a paradicsomszósz fűszeres-fokhagymás változata), olvasztott mozzarellával, pepperonival.
Az amerikai változatról lemarad az ananász, ami az étel 2015-ös fülöp-szigeteki debütálásán még rákerült. A cégnél úgy látják, az amerikaiak között többségben vannak azok, akik szerint gyümölcsök nem valók a pizzára.
Bár a Chizzáról nehéz kijelenteni, hogy valóban köze van a pizzához, hiszen az "alap" itt a hús, ami a hagyományos pizzáknál feltét, a KFC annyira komolyan gondolja a promóciót, hogy egyik éttermét New Yorkban egy napra teljesen átalakította az új étel kedvéért.
A termék korlátozott ideig elérhető.
A vásárlói megítélések vegyesek: sokaknak nagyon ízlik az étel, mások viszont tévedésnek tartják.
Lapozzon minden idők alighanem legegyszerűbb gyorséttermi fogásáért!