Különös óriásplakátok tűntek fel köztéri hirdetőfelületeken Hollandiában: a vörös és sárga színű felületeken nincs felirat, sem betű, sőt, még a McDonald's világszerte ismert M-betűje sem látható. Mégis könnyű a plakátokat a vállalathoz kötni, mivel a cég egyik népszerű termékének, a sült krumplinak az illatát árasztják magukból – írja a Business Insider.
A cég arról adott tájékoztatást, hogy az új reklámötletet egyelőre Hollandiában próbálják ki, és
éttermeiktől legfeljebb kb. 200 méter távolságra helyezik ki ezeket a különös hirdetőfelületeket.
Arról nem adtak információt, hogy hány éttermüket vonják be ilyen módon a marketinkampányba.
Egyelőre azt sem közölték, hogy milyen technikai megoldásokkal készülnek a sült krumpli illatú felületek, és hogy nagyjából milyen tartósak, azaz meddig árasztják magukból az étel illatát.
Ahogy az Origo megírta, nemrég a McDonald's bejelentette, hogy közvetlen üzemeltetésre átveszik teljes izraeli hálózatukat ottani franchise-partnerétől. Korábban azt is bejelentették, hogy változtatnak egyes szendvicseik készítési módjain, hogy több vásárlót csábítsanak vissza az éttermeikbe. Ezek a változtatások egyelőre az észak-amerikai piacon lépnek érvénybe.