Az ausztrál Perth-ben élő Lucy Banks felhagyottaz aktív modellkedéssel, és elindította Ausztrália első felnőttipar-barát PR- és tehetségkutató ügynökségét, a Million Billion Media-t. A kétgyermekes egyedülálló anya ezzel egy ma még tabunak számító iparágban ünnepli a női létjogosultságot. Az új médiaügynökségével azt szeretné elérni, hogy a felnőttiparban dolgozó nőket ne érje bántódás, bírálat, és negatív diszkrimináció.
Habár számos kihívással és beszólással szembesült, összességében élvezte a pikáns tartalmak készítőjeként eltöltött időszakot, ami lehetővé tette számára, hogy szépnek és különlegesnek érezhesse magát. Banks baráti köre teljesen kicserélődött, amikor erre a pályára lépett, és sokáig több rokona szóba sem állt vele.
"Nőként mindig olyan helyzetbe kerülünk, hogy rivalizálnunk kell egymással, folyamatosan összehasonlítanak bennünket. Hatalmas nyomás alatt vagyunk minden percben, hogy egy bizonyos módon nézzünk ki. Az intim tartalmak készítésében és posztolásában az a jó, hogy mindenféle alakú nő megtalálja azt a férfitípust, aki őt vonzónak találja, és bókokkal halmozza el. Ez ráébresztett arra, hogy bár lehet, hogy nem úgy nézek ki, mint más lányok, de nem vagyok kevésbé szép" - magyarázta Banks.
A Million Billion Media-nak már 15 ügyfele van Ausztráliában, ők mindannyian rendkívül sikeres üzletasszonyok, akik ugyanolyan tiszteletet és professzionális szolgáltatást érdemelnek, mint bárki más. A cég prioritásának tekinti, hogy senkit se érjen ítélkezés, bármilyen vad szituációba is kerüljenek. "Amikor az ügyfelek rájönnek, hogy több éves saját iparági tapasztalattal rendelkezem, azonnal leomlanak a falaik, és elhiszik, hogy ők is sikeresek lehetnek" - tette hozzá a volt modell.
Lucy szerint rengeteg kihívással és nehézséggel szembesülnek azok, akik OnlyFans-es üzleti vállalkozás kiépítését tervezik. A felnőttipar ugyanis teljesen máshogy működik, mint egy normálisnak bélyegzett vállalkozás. Az ebben dolgozók nem használhatnak fizetett Meta hirdetéseket, közösségi média fiókjaikat folyamatosan törlik, és rendszeresen szembesülnek a szolgáltatók, például a pénzintézetek és a szoftverplatformok diszkriminációjával. A médiaügynökségen keresztül ezek az üzletasszonyok elmondhatják történeteiket, megoszthatják tapasztalataikat, és a nevük is ismertté válhat.
"Az OnlyFans előfizetőjeként szerzett médiafigyelem közvetlenül összefüggött azzal, hogy mennyire voltam sikeres" - mondta Banks, aki örömmel tapasztalja, hogy az OnlyFans platform egyre elfogadottabbá válik a hétköznapi életben is. "Még hosszú út áll előttünk, de úgy gondolom, hogy minél többet beszélnek az OnlyFansről és a felnőttek világáról, annál inkább csökken ez a stigma. Hatalmas változást láttam az elmúlt öt évben, és szeretnék részt venni ennek továbbvitelében."
Lucy elmondta, hogy az ügynökség létrehozásával az a célja, hogy segíthessen azoknak, akik a felnőttiparban szeretnének sikeresek lenni, de más ausztrál ügynökségek nem fogadják be őket, hiába van meg a tehetségük.
Forrás: Daily Star