Új őrület a TikTokon: mindenki azzal dicsekszik, amit az új Primarkban vett - videó

Vágólapra másolva!
Új trend hódít az online közösségi felületeken: tömegesen jelennek meg arról videós bejegyzések, ki mit vásárolt a Primark-ban.
Vágólapra másolva!

Az online közösségi felületekhez, ezen belül a TikTok-hoz, több vásárlói őrület elindítása köthető. Ahogy arról az Origo beszámolt, nemrég az amerikai Stanley gyártotta termoszokat, kempingezéshez ajánlott poharait kapta fel a rövid videókról ismert oldal: a videós posztok őrületes vásárlói lázat generáltak az Egyesült Államokban a termékekre.

Primark, Ruházati bolt, üzlet, ruházat, divat, divatüzletlánc, Primarküzlet, Primarkbolt, Budapest, 2024.05.27.
Megnyitott az első magyarországi Primark, ennek kapcsán új őrület terjed a TikTokon
Fotó: Kallus György / Primark

Most nagyon hasonló a helyzet a nemzetközi divatáruház Primark esetében. A legújabb TikTok-őrületet nem az hajtja, hogy a Primark-ban vásárolt egy bizonyos terméket vagy néhány árucikket megjelenítsenek a videókban a felhasználók. Inkább arról van szó, hogy 

gyorsan felfutó trenddé vált arról videós posztokat készíteni, hogy ki mit - és mennyiért - vásárolt a Primark-ban. 

Ennek legújabb hullámát – természetesen – az első magyarországi Primark üzlet megnyitása képviseli. A május 28-i nyitási napon az üzlet előtt kígyózó sorokról, az Arena Mall-ban kialakult fesztiválhangulatról az Origo is beszámolt.

Persze nem kellett hozzá sok idő, hogy a TikTok-on számos felhasználó illetve sokak által követett influenszer oldalán megjelenjenek azok a videók, melyek az első budapesti "primarkozását" mutatják be. A leggyorsabb tartalom-előállítók már tegnap délután kitették posztjaikat az első bevásárlásukról. 

Az esetleges első benyomás ellenére a videós posztok egyébként nem a Primark áruházat reklámozzák. Inkább azt mutatják be, hogy milyen ruházati  cikkeket és kiegészítőket sikerült beszerezniük a nyitási napon az első magyarországi Primark áruházban.

Erre az új trendre szolgál jó példával az alábbi videó:

Persze a lelkesedés nem egyöntetű a magyarországi bolttal kapcsolatban. A videós bejegyzések alatt a sok elégedett hozzászólás mellett megjelentek azok a kommentárok is, melyek a külföldi Primark üzletekkel hasonlítják össze az első magyarországi, 3100 m2-es boltot.

A vásárlóknak ugyanakkor érdemes figyelniük: ahogy az Origo ebben a cikkében bemutatta, rosszindulatúak a vásárlók pénzét vették célba kamu weboldallal a vállalat nevében, illetve jóhiszemű cégeknek nemlétező franschise-jogokat próbálnak érvényesíteni.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!