Egy Vinted vásárló a közösségi médiában tette közzé azt az írott beszélgetést, ami közte és az általa kiszemelt terméket kínáló eladó között zajlott le, amiben azzal vádolta az értékesítőt, hogy egy meglehetősen egészségtelen csomagolásban (állítólag egy szennyezett - kakis - pelenkában) küldte el neki a használt ASOS pólót.
A vásárló, miután túljutott az első sokkhatáson, azonnal követelte a termékért kért 3 font visszatérítését.
A vevő és az eladó közötti, ebből eredő szóváltásról készült képernyőképek felkerültek az internetre. A poszt alatti kiegészítő szöveg szerint a póló nemhogy kakis pelenkában érkezett, de még maga a termék is teljesen koszos és büdös volt. Ezért a pólót a vevő azonnal ki is dobta a kukába. "Önök szerint elfogadható, hogy ilyen tárgyakat küldjenek? Én 4 éve használom a Vinted-et és még soha egyszer sem volt semmilyen problémám vele" - írta a pórul járt vevő.
A feladó kezdetben azt állította, hogy a terméket egy tiszta pelenkába és pelenkazsákba csomagolta, hogy a vevő újra felhasználhassa azt. Azért küldte ilyen csomagolásban, hogy megvédje a pólót az esetleges utazási megpróbáltatásoktól. A megrendelő sürgős kiszállítást kért, de nem volt nála aznap más csomagolópapír, ezután jött az ötlet a rendhagyó csomagolásról.
Válaszul a felháborodott vásárló csatolt egy fotót a bejelentett malőrről, hozzátéve: "Elég a fényképes bizonyíték?"Az eladó erre azt válaszolta, hogy komolyan azt hitte, hogy teljesen tiszta pelenkába csomagolta a kért terméket, de tény, hogy nem ellenőrizte le alaposan. "Reggel 7 óra volt, és sötétben csomagoltam, mivel a férjem aludt, nem akartam felébreszteni. Én soha nem küldeném el így tudatosan." Majd azt is tanácsolta, hogy a vásárló próbálja meg kimosni a rendelt pólót, hátha ezzel még menthető lehet. Ez azonban csak olaj volt a tűzre, a vásárló ugyanis még dühösebb válaszában azt írta, hogy:
"csak nem képzeli, hogy még ki is mosom a szaros pólót?!"
Az eladó azt is felajánlotta, hogy állja a ruha vegytisztítási költségét, de a vevő ragaszkodott a teljes vételár visszatérítéséhez. A posztolt képernyőfotókból az már nem derült ki, hogy a vásárló valaha visszakapta-e a pénzét.
Forrás: Daily Star