A bírósági dokumentumok szerint Tahjana Lewis Orlandoból utazott a connecticuti Hartfordba május 15-én a Jetblue egyik járatán, amikor a mellette ülő utast kiszolgáló személyzet véletlenül ráborított egy csésze teát, ami Lewis elmondása szerint "veszélyesen forró" volt.
A nő azt állítja, hogy mellkasán, lábain, feneke bal oldalán és jobb karján is súlyos égési sérüléseket szenvedett.
Hozzátette, hogy mindez semmi ahhoz a mentális sokkhoz képest, ami az eset okozott neki, hiszen
azóta is szorongásos és poszttraumás stressz jellegű tünetei vannak.
Ezen kívül azzal is vádolja a légiutaskísérőket, hogy nem nyújtottak elsősegélyt számára, emellett az italszolgáltatást egy olyan időszakban végezték, amikor folyamatos turbulencia volt, ezért az utasok bekapcsolták a biztonsági öveket, ám ez a felszolgálás tekintetében nem volt túl biztonságos.
Lewis most 1,5 milliót meghaladó kártérítést követel az orvosi ellátásra, a diagnosztikai vizsgálatokra és a kezelés költségeire hivatkozva. Hozzátette, hogy bizonyos sérülései sosem fognak maradéktalanul meggyógyulni, ezért életre szóló fogyatékkal kell élnie.
A People megkereste a Jetblue légitársaságot, hogy nyilatkozzanak a történtekkel kapcsolatban, ám egyelőre nem kaptak tőlük választ.
Ahogyan korábban megírtuk, novemberben három utas beperelte az Alaska Airlines légitársaságot azért, mert állítólag érzelmi sérülést szenvedtek, amikor egy szolgálaton kívüli pilóta megpróbálta leállítani a Washington államból San Franciscóba tartó repülőgép hajtóműveit.
A pert indító utasok azt állítják, hogy a történtek óta szorongástól, álmatlanságtól szenvednek, félnek a repüléstől és egyéb érzelmi hatások nehezítik a napjaikat.
A San Franciscóban élő Matthew Doland és Theresa Stelter, valamint a washingtoni Kenmore-i Paul Stephen azt állították, hogy a pilótát nem lett volna szabad beengedni a pilótafülkébe, mert depressziós volt és alváshiányban szenvedett.
A periratok szerint az légitársaság pilótája, a 44 éves Joseph David Emerson a pilótafülkében ült, amikor hirtelen azt mondta, hogy "nem vagyok jól", és megpróbált meghúzni két fogantyút, amelyek bekapcsolják a tűzoltó rendszert, és leállítják a hajtóművek üzemanyagellátását.
A repülőgépen ülők számára ez olyan érzés volt, mintha orral zuhanni kezdett volna a gép.
Néhány hete pedig arról írtunk, hogy 25 milliárd dollár büntetés kiszabását követelik azoknak az áldozatoknak a hozzátartozói, akik a 2018-as és 2019-es Boeing-katasztrófákban haltak meg. A családtagok jogi képviseletét ellátó ügyvédek az amerikai Igazságügyi Minisztériumhoz fordultak a beadványukkal. Ugyanis 2018 októberében a Lion Air légitársaság egyik Boeing 737 MAX típusú gépe a Jáva-tengerbe csapódott, a fedélzeten tartózkodó mind a 189 utas meghalt. Majd 2019 márciusában az Ethiopian Airlines ugyanilyen típusú gépe Addis Ababából való indulása után zuhant le, a katasztrófában 157-en haltak meg.