A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Olyan üzlet nyílt Budapesten, amire már sokan vártak

Vágólapra másolva!
Megnyitotta első magyarországi márkaüzletét az outdoor termékeket gyártó svéd Fjällräven. Ez Európában a cég tizenötödik márkaboltja.
Vágólapra másolva!

Magyarországon is partner márkaüzlettel bővíti kínálatát a Fjällräven túramárka. Az Európában mostanáig tizennégy üzlettel rendelkező svéd outdoor márka termékei 2010 óta érhetőek el a hazai vásárlóknak. Piaci jelenlétének további erősítése érdekében 

a Fjällräven csütörtökön nyitotta meg első magyarországi partner márkaboltját a budapesti MOM Park bevásárlóközpontban. 

Az elmúlt időszak legnagyobb visszahangot kiváltott üzletnyitása Magyarországon a Primark nevéhez fűződik, amiről itt írtunk korábban.

A cég közleménye szerint az 1960-as alapítása óta a Fjällräven célja a természetjárás népszerűsítése. Emellett a márkának kiemelten fontos cél a természet megóvása, éppen ezért fejlesztéseik során alapvető szempont, hogy termékeik a lehető legteljesebb mértékben segítsék a környezet megóvását (legyen szó anyagválasztásról, tartósságról, vagy funkcionalitásról), valamint hangsúlyt fektetnek a természetjárók edukálására is.

A Fjällräven Európában eddig tizennégy márkaüzletet működtetett - írta meg a Világgazdaság

Fjallraven, Fjällräven, Kanken, hátizsák,
 A Fjällräven célja a természetjárás népszerűsítése
Fotó: Shutterstock/Manuel Milan 

„Több mint 14 éve léptünk be termékeinkkel a magyar piacra, és azóta örömmel tapasztaltuk, hogy a márka hazai kedvelői egy aktív, természetszerető közösséggé kovácsolódtak. Mi is sok új barátságot kötöttünk: így tekintünk vásárlóinkra és partnereinkre. Az elmúlt évek építkezésének eredményeként legújabb európai márkaüzletünk most Budapesten nyithatja meg kapuit. Ennek köszönhetően pedig, eredeti küldetésünknek megfelelően még több embert ösztönözhetünk a természet felfedezésére” – mondta Harald Heim, a Fenix Outdoor Emerging Markets operatív vezetője.

Skandinávia egyik legnagyobb, és legismertebb outdoor ruházati márkája a Fjällräven annak köszönheti a létrejöttét, hogy az alapítója kényelmetlennek talált egy hátizsákot, és inkább készített egyet.

 Aztán még egyet, és innentől kezdve már történelem.

A márka története egészen az 1950–es évekig vezethető vissza, amikor is Åke Nordin, egy túra alkalmával viselt hátizsákot kényelmetlennek találta, ezért a túráról hazatérve elkezdett dolgozni egy saját maga által tervezett, praktikusabb és kényelmesebb hátizsákon.

A márka talán legismertebb modell sorozata a Kånken hátizsák, aminek a jelentése „cipelni” 1977–ben jelent meg, és 1978–tól ugyanabban a formában - mindössze kisebb változtatásokkal - a mai napig az egyik legnépszerűbb terméke.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!