Nagy a baj a legnagyobb magyar csomagküldő hálózatnál

Vágólapra másolva!
Egyre több panasz érkezik a házhoz szállítás piacának legnagyobb szereplőjére, a Packeta csomagküldő hálózatra. Van olyan ügyfelük, akik még két hét elteltével sem kapta meg a küldeményét. A cég hétfőre ígért tájékoztatást.
Vágólapra másolva!

Hetek óta súlyos fennakadások vannak a Packeta csomagküldő szolgáltatónál – erről a Világgazdaság több olvasói jelzést is kapott. Ezeket megerősítik az internetes fórumokon fellelhető, tucatszám olvasható panaszok.

A Packeta jelenleg Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózata, miután egyesült a Foxposttal. A Foxpost és a Packeta közösen több mint 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon. Szeptember elején azt is bejelentették, hogy mindkét vállalat vezetősége megkezdi a fokozatos integrációt annak érdekében, hogy szolgáltatásaikat egységesítsék. 

Ez év júniusában jelentették be, hogy a Foxpost nemzetközi tulajdonossal folytathatja dinamikus növekedését, miután a Wallis csoport, a Trueway (korábbi nevén Finext) és az alapítók megállapodtak a vállalat értékesítéséről. A vevő a Packetát is tulajdonló CVC Capital Partners és az EMMA Capital Group által létrehozott konzorcium.

Jelenleg azonban teljesen másik arcát mutatja a Packeta és a Foxpost fúziója. A Redditen egy kommentelő arról számolt be, hogy tizenkét napja adott fel egy csomagot és folyamatosan azt az értesítést kapja, hogy szállítás alatt.

A portál olvasóinak jelzéseire tesztelte a cég ügyfélszolgálatát, és felemás tapasztalatokat szerzett. Egyrészt többször nem kapcsolt a megadott szám, ha pedig mégis, akkor csak egy mesterségesintelligencia-alapú robot jelentkezett, amely nem tudott felvilágosítással szolgálni.

A gazdasági portál fennakadásokról szóló érdeklődésére azt a választ küldte a Packeta, hogy 

leghamarabb hétfőn tudnak részletes tájékoztatást adni. 

Azt egyébként a Packeta korábban maga is elismerte, hogy az elmúlt időszakban megnövekedett csomagmennyiség új kihívásokat hozott számára, de cselekszik a megoldás érdekében. 

A Packeta Hungary a cég honlapján olvasható bemutatkozás szerint egy cseh anyavállalatú, logisztikai cégcsoport tagja, melyet 2015-ben alapítottak azzal a céllal, hogy megkönnyítsék a webshopoknak a rendelések kézbesítését vásárlóiknak. A Packeta mottója a csomagok sorban állás nélküli, gyors és kényelmes átvétele. Ezt az átvevőhelyek sűrű hálózata teszi lehetővé, amelyek száma cégcsoport szinten több mint 10.000 és minden hónapban újak nyílnak.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!