A vállalati közleményben az áll, hogy a névváltás a Packeta csomagautomatái esetében az arculat fokozatos frissítésével is jár,
amely a FoxPost megjelenéséhez igazodik, ezzel biztosítva az egységes márkamegjelenést és erősítve a vállalat piaci jelenlétét.
Bár az idei évben jelentős változások nem várhatók, a két vállalat működésének összehangolása már megkezdődött.
Az elsődleges cél továbbra is a karácsonyi szezonban nyújtott szolgáltatások magas színvonalának biztosítása, miközben az integráció folyamatosan zajlik
– áll a cég közleményében.
A vállalat minden Packeta és FoxPost kollégára számít, csak egy vezetői pozíció szűnik meg. A vezérigazgatói tisztséget továbbra is Bengyel Ádám, a FoxPost társalapítója tölti be, aki az operatív működés mellett az integráció sikeres végrehajtásáért is felel.
„Örömmel fogadtuk a tulajdonosok döntését, és hálásan köszönjük a bizalmat. Büszkék vagyunk arra, hogy a FoxPost Magyarország első, máig működő és legkedveltebb csomagautomata márkája, ami szerepet játszott a tulajdonosok döntésében. Hiszem, hogy ez a lépés biztosítja a két vállalat közötti szinergiák hatékony kiaknázását. Lehetővé teszi, hogy kamatoztassuk a márkaismertség előnyeit, miközben az együttműködés új lehetőségeket teremt a fejlesztéshez és növekedéshez” — mondta Bengyel Ádám, a FoxPost vezérigazgatója.
A bejelentés előzménye, hogy a FoxPost korábbi tulajdonosai, a Wallis Csoport és a Trueway, idén júniusban bejelentették, hogy eladják a FoxPostot. Majd augusztusban az új befektetők, a Packetát is tulajdonló CVC Capital Partners és az EMMA Capital Group a magyarországi Packeta és a FoxPost egyesítése mellett döntöttek.
Az egyesülés révén a FoxPost Magyarország legnagyobb csomagátvételi pont hálózatává vált.
Az egyesülés eredményeként az év végére a FoxPost rendszerében mintegy 3100 csomagautomata, 1700 csomagátvételi pont és házhozszállítási szolgáltatás fog üzemelni. Így a FoxPost a kiscsomag-logisztikai szolgáltatások teljes palettáját nyújtja az ügyfeleinek.
Idén a két márka együttesen várhatóan 22 millió csomagot kezel.
Miként az Origo arról beszámolt, idén ősszel a Packeta komoly kihívásokkal szembesült a nagy mennyiségű magyarországi küldemény kezelésében. A fennakadások mögött elsősorban az ázsiai online piacterekről rendelt rengeteg küldemény jelentette kihívás áll, emiatt sokan voltak, akiknek heteket kellett várni csomagjuk átvételére.
Az Origo nemrég összeállítást is készített a csomagküldő cégek szolgáltatásairól.
Cikkünk címlapi képe illusztráció / forrás: Shutterstock