A hetvenes-nyolcvanas évek fordulóján már Magyarországon is gyártottak Levi's farmernadrágokat, ám ezek nagyobb része exportra ment, a hazai üzletekbe ekkor még csak kisebb tételek kerültek belőlük. Emellett néha be lehetett szerezni a korszak nagy márkái közé tartozó Wrangler és Lee farmereket is, de csak kis mennyiségekben. Vagyis, aki farmert szeretett volna vásárolni, annak nem volt könnyű dolga. Ez a hiány hívta életre a Trapper farmert, amely a hazai, rendszerváltás előtti ruhaipar válasza volt a Levi'sre és más nyugati farmermárkákra.
A textilipar egykori vezetői és a pártfunkcionáriusok nem értették a farmer körüli felhajtást, felfoghatatlan volt számukra, miért akar valaki olyan anyagból ruhát készíteni, ami merev, kifakul és a mosásnál összemegy. De a vásárlói igényeket valahogyan ki kellett elégíteni.
A Budaflax az 1977-es őszi Budapesti Nemzetközi Vásáron mutatta be a Trapper termékeket.
A Május 1. Ruhagyár marcali üzemében kezdődött meg ezzel a márkanévvel a nadrágok, szoknyák és ruhák varrása. A Trapper iránti kereslet 1978-ban akkora lett, hogy még több helyen kellett megindítani a gyártást, így hamarosan
A "magyar farmer" forgalmazását a nagykereskedelmi vállalatok, a Felsőruházati Nagykereskedelmi Vállalat, a Skála-Coop Szövetkezeti Vállalat és a Centrum Nagykereskedelmi Vállalat kezdte meg.
A siker pedig hatalmas volt, hiszen 1979-ben a - két fazonban, egyenes szárú és répaváltozatban kapható - Trapperből nem kevebb mint 50 ezer darab fogyott.
Egy gyermeknadrág háromszáz forintba, míg a felnőtt ötszázhatvan forintba került, míg a Levi's farmereket ennél drágábban, hat-kilencszáz forintért lehetett megvenni. Akkoriban az átlagfizetés bruttó 4000-4100 forint volt, egy kiló kenyér pedig 3,60 forintba került.
A Budaflaxnál az újdonság bevezetésekor semmit nem bíztak a véletlenre. Sőt, már a márkanév megtalálásához is pályázatot hirdettek, és ennek eredményeként született meg a „Trapper" név.
Az 1978. márciusi eredményhirdetés után szeptemberben már utcán volt a termék színes reklámplakátja. Emellett hirdetések jelentek meg rengeteg újságban, a rádióban hetente kétszer, a televízióban pedig hetente háromszor sugároztak Trapper-reklámot. Akkora volt a reklámhadjárat, hogy az 1978/79-es évadban még az Erkel Színház függönyét is Trapper-hirdetés díszítette.
A reklámkampány főszereplője egy ismert kaszkadőr, Kocsis Mihály volt, akit ezután már csak "Trapper Misiként" emlegettek.
Az akkori időszak egyik legsikeresebb reklámfilmsorozata lett a Trapper farmeré, és a siker biztos jele volt, hogy 1983-ban már hamisították is a terméket.
Ám minden sikertörténetnek vége szakad egyszer, és ez alól a Trapper sem volt kivétel.
A márka régi fénye már a nyolcvanas évek vége felé megkopott, de a kegyelemdöfést a rendszerváltást követő évek hozták el a számára, amikor más termékekhez hasonlóan már nyugati farmereket is nagy választékban lehetett kapni a hazai üzletekben.
Az áhított farmermárkák megjelenésével pedig rohamosan csökkent a kereslet a Trapper iránt.
Ám a Trapper története ezzel nem ért véget, mert több mint húsz év szünet után, 2005-ben újra gyártani kezdték. A hosszú idő óta farmerkereskedelemmel foglalkozó Nádasi Sándor az 1978-ban védjegyeztetett márkanevet a védjegyoltalom letelte után megvásárolta, és újraindította a gyártást.