„A fogyasztókat a kuponakciók, a szórólapban kínált akciós termékek száma vagy a kedvező áron kapható XXL kiszerelések sokkal inkább megmozgatják. Éppen ezért januártól például 50 százalékkal növeljük a heti akciókban érintett termékek számát, így érdemes nézni a szórólapunkat” – mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója a Blikknek, amit a Világgazdaság szemlézett.
Azt is mondta, hogy idén kilenc új üzletet adtak át, ezzel már 180 áruházból áll a hálózatuk, és terveik szerint
decemberben megnyílik Budán, a Kondorosi úton az ország legnagyobb Aldija, amely kétszer akkora lesz, mint egy szokványos üzletük.
Közel négyszáz akciós termékkel készülnek az adventi időszakra, amelyek jellemzően 10-40 százalékkal lesznek olcsóbbak ebben az időszakban.
Az Aldi üzleteiben a friss húsok, illetve zöldségek és gyümölcsök árát novemberben két lépcsőben mérséklik, vagyis „nem csupán karácsonyig élnek az árak, hanem tovább is”. A banántól a burgonyáig összesen 37 zöldség és gyümölcs – szortimentük bő egynegyede –, míg a húsok esetében a csirkemelltől a sertéskarajon át a marha gulyáshúsig 20 árucikk, vagyis a kínálatuk közel egyharmada lesz olcsóbb.
Ahogy az Origo nemrégiben beszámolt róla, egyértelműen a téli ünnepi időszak kezdetét jelzi a brit Aldinál, hogy megjelent új szezonális reklámfilmjük az évek óta népszerű kabalafigurával, Kevinnel, a répával.
A diszkontlánc kilenc éve vezette be Kevint a karácsonyi szezonban, a répa azóta több szezonális reklámfilmben megjelent.
Az animációs sztárként és plüssfiguraként is nagyon népszerű Kevin ezúttal akcióhősként bukkan fel. A 90 másodperces animációs film története szerint Kevin egy bájos falucskát ment meg Dr. Humbugtól és gonosz csatlósaitól, akik el akarják lopni a településről a karácsony szellemét. A répát egyenesen a Mikulás riasztja, hogy avatkozzon közbe.
Kevin ugyanakkor nem csak az animációs filmekben népszerű.
A karácsonyi szezonban megjelenik plüssfiguraként is,
és mivel korlátozott darabszámú termékről van szó, általában igen hamar elfogy a készlet az üzletekből – annak ellenére, hogy minden évben meg lehet vásárolni.