Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy
2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat. A társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak, és 2025. év második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be – derül ki a vállalat közleményéből.
A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben.
Az erről szóló sajtóeseményen bemutatták az új távközlési szolgáltató főbb tevékenységeit, az új márka arculatát, emellett Majka új márkanagykövetként is bemutatkozott.
A One márkanév alatt a lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a piacon egyedülálló tartalomszolgáltatásokat a hagyományos TV-től az interaktív digitális tartalmakig.
2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára.
A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá élen jár az olyan innovatív technológiák területén is, mint a privát 5G hálózati megoldások és az IoT.
A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul:
a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen, összesen mintegy 135 üzletben szolgálja majd ki ügyfeleit.
Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – weboldal, valamint applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép-és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.
„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit. Mindez lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára még magasabb színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújthassunk. Célunk, hogy lakossági ügyfeleink egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a TV- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgáljuk ki” – fogalmazott Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója.
A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy
a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak.
A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.
A 4iG Csoport korábbi bejelentése nyomán Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó, valamint Majka, az egyik legismertebb médiaszereplő és hazai előadó, a 4iG Csoport és a One márkanagykövetei lettek.