Vágólapra másolva!
A Media Markt küldetése katalizátor lenni a gyártók és a vásárlók között. A háztartási- és szórakoztatóelektronikát forgalmazó, Münchenben alapított vállalat célja a tudatos vásárlás ösztönzése - ezért is cserélik le a műanyag reklámszatyrokat papírra. 
Vágólapra másolva!

Mind az áruházban elérhető innovatív portfólióval, mind a vásárlás időpontjában adott tanácsadással az energiatakarékos készülékekre irányítja a cég a vásárlók figyelmét.

Aki hűtőgépet akar vásárolni, a Media Markt érintőképernyős rendszere segíti a termék kiválasztásában. A rendszer automatikusan összehasonlítja a készülékek fogyasztását a főbb paraméterek - méret, szín stb. - megjelenítése mellett.

Ugyanez a helyzet a többi háztartási elektronikai készülék esetében is, legyen szó mosógépekről, mosogatógépekről vagy televíziókról, hiszen az egyes típusok energiafogyasztása igen eltérő (az előbbiek esetében a vízfogyasztás is lényeges környezetünk védelme szempontjából).

Életútja végén a régi készülék nem kerülhet az erdőbe, a patak partjára, tehát gondoskodni kell a termék megfelelő kezeléséről. A Media Markt nem köti vásárláshoz a használt készülékek átvételét - a vevőszolgálatokon bármikor leadhatók.

A vásárlók egyre tudatosabbak, hiszen míg 2007-ben még "csak" 400 tonna régi elektromos berendezést adtak le, addig 2009-ben már 884 tonnát. Az áruházlánc vevőszolgálatai átveszik a használt elemeket, akkumulátorokat, fénycsöveket is. A Media Markt 2008 óta kizárólag biológiailag lebomló reklámszatyrokat használ, jelenleg folyamatban van az átállás papírszatyrokra.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!